Умови бронювання послуг шкіпера

Відпочиваючі, які збираються взяти напрокат судно вперше, часто цікавляться багатьма умовами оренди яхт. Переживати з цього приводу не варто – компанія Sparks бере організацію чартерів повною мірою на себе.

Тим не менш, ознайомитися з інформацією щодо оренди яхт, а також основними принципами співпраці зі шкіперами під час чартерів, вам буде недаремно.

Що потрібно враховувати, бронюючи шкіпера для подорожі?

Наші умови та принципи

  1. Замовник несе юридичну відповідальність за яхту, що орендується, оскільки бронь оформляється за правилами компанії Sparks (виняток становить ситуація, коли яхта надається разом з постійною командою).
  2. Шкіпер зобов’язується бути в розпорядженні замовника та забезпечувати ведення судна за попередньо узгодженим з клієнтом маршрутом, при цьому дотримуючись вказаних нижче правил.
  3. Шкіпер здійснює повний техогляд яхти відповідно до умов орендного договору (це може бути за годину до взяття пасажирів на борт або пізніше, коли судно буде підготовлене чартерною командою).
  4. На прохання клієнта, шкіпер може пред’явити замовнику особисте резюме, права на управління судном, а також страховку, що діє, своєї відповідальності, яка покриває суму страхового вкладу.
  5. До відправлення шкіперу належить показати замовнику місцезнаходження аварійного та рятувального інвентарю та повідомити клієнта про небезпечні навігаційні нюанси, які не виключені під час чартеру.
  6. За відсутності технічних несправностей на яхті та сприятливих погодних умовах, шкіпер іде назустріч клієнту в його проханні один раз переночувати, стоячи на якорі.
  7. Замовником передбачено окрему каюту, а також забезпечення щоденного триразового харчування для шкіпера на весь період рейсу.
  8. Якщо орендар бажає поїсти без шкіпера, йому слід залишити на борту судна продукти для приготування їжі, або виділити шкіперу суму на харчування.
  9. Приготування їжі для клієнтів та миття посуду після них до обов’язків шкіпера не входить. Він виконує розпорядження замовника щодня з 9-ї ранку або раніше, на період, що не перевищує 10 годин (інші умови можуть обумовлюватися зі шкіпером безпосередньо).
  10. Шкіпер повинен відповідати за виконання своїх обов’язків, включаючи пред’явлення рахунків за надані послуги.
  11. У разі прохання клієнта про зміну шкіпера через недотримання ним однієї з вищевикладених умов, чартерна компанія по можливості вживає заходів щодо задоволення вимоги замовника без його доплати.
  12. Замовник розплачується зі шкіпером до відправлення судна (додавання чайових – на розсуд клієнта наприкінці подорожі).

Інформація про ці прості умови забезпечить комфортне та впевнене самопочуття клієнта під час чартеру. Якщо у Вас виникли питання або необхідно надати додаткові відомості, зв’яжіться з нашими менеджерами для уточнення всіх деталей.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду. Переглядаючи цей веб-сайт, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie.