Відпочиваючі, які збираються взяти напрокат судно вперше, часто цікавляться багатьма умовами оренди яхт. Переживати з цього приводу не варто – компанія Sparks бере організацію чартерів повною мірою на себе.
Тим не менш, ознайомитися з інформацією щодо оренди яхт, а також основними принципами співпраці зі шкіперами під час чартерів, вам буде недаремно.
Що потрібно враховувати, бронюючи шкіпера для подорожі?
Наші умови та принципи
- Замовник несе юридичну відповідальність за яхту, що орендується, оскільки бронь оформляється за правилами компанії Sparks (виняток становить ситуація, коли яхта надається разом з постійною командою).
- Шкіпер зобов’язується бути в розпорядженні замовника та забезпечувати ведення судна за попередньо узгодженим з клієнтом маршрутом, при цьому дотримуючись вказаних нижче правил.
- Шкіпер здійснює повний техогляд яхти відповідно до умов орендного договору (це може бути за годину до взяття пасажирів на борт або пізніше, коли судно буде підготовлене чартерною командою).
- На прохання клієнта, шкіпер може пред’явити замовнику особисте резюме, права на управління судном, а також страховку, що діє, своєї відповідальності, яка покриває суму страхового вкладу.
- До відправлення шкіперу належить показати замовнику місцезнаходження аварійного та рятувального інвентарю та повідомити клієнта про небезпечні навігаційні нюанси, які не виключені під час чартеру.
- За відсутності технічних несправностей на яхті та сприятливих погодних умовах, шкіпер іде назустріч клієнту в його проханні один раз переночувати, стоячи на якорі.
- Замовником передбачено окрему каюту, а також забезпечення щоденного триразового харчування для шкіпера на весь період рейсу.
- Якщо орендар бажає поїсти без шкіпера, йому слід залишити на борту судна продукти для приготування їжі, або виділити шкіперу суму на харчування.
- Приготування їжі для клієнтів та миття посуду після них до обов’язків шкіпера не входить. Він виконує розпорядження замовника щодня з 9-ї ранку або раніше, на період, що не перевищує 10 годин (інші умови можуть обумовлюватися зі шкіпером безпосередньо).
- Шкіпер повинен відповідати за виконання своїх обов’язків, включаючи пред’явлення рахунків за надані послуги.
- У разі прохання клієнта про зміну шкіпера через недотримання ним однієї з вищевикладених умов, чартерна компанія по можливості вживає заходів щодо задоволення вимоги замовника без його доплати.
- Замовник розплачується зі шкіпером до відправлення судна (додавання чайових – на розсуд клієнта наприкінці подорожі).
Інформація про ці прості умови забезпечить комфортне та впевнене самопочуття клієнта під час чартеру. Якщо у Вас виникли питання або необхідно надати додаткові відомості, зв’яжіться з нашими менеджерами для уточнення всіх деталей.
Інформація мандрівникам
Чому варто вибирати тур на яхті
Найкращі напрямки для яхтингу взимку
Орендувати яхту з капітаном чи без?